Kursinnehåll
Feedback är en gåva, den hjälper individen som får feedback att förbättra områden för utveckling. Den öppnar även nya dörrar till den som ger feedbacken genom att lägga grunden för en vassare och tydligare kommunikation. Den hjälper både dig som ger feedback och dig som får ta mot feedback att utvecklas. Vi går genom en del nytänkta - enkla att använda och mycket hjälpsamma - metoder med övningar för att förbättra vår kommunikationen.
- Session 1: Introduktion, modeller för att ge feeback och att hantera feedback.
- Session 2: Situationer, övningar anpassad till arbetslivet
Litteratur och material
Under kursen används lärarnas egna dokumentation, interaktiva övningar samt deltagarnas egna bidrag och erfarenheter.
Kursen körs uteslutande via Zoom så kursledare samt deltagare är online samtidigt vid varje kurstillfälle. I denna kurs kan du sitta hemma och ta del av kursen - allt du behöver är en dator, ipad eller mobil med uppkoppling samt en webbcamera. Vid varje tillfälle ser och hör ni övriga kursdeltagare samt er kursledare
Kursledare
Cristina Söderberg
Cristina Söderberg är affärsstrateg med expertis inom Change Management och ledarskap med över 28 års arbetslivserfarenhet globalt.
Cristina är även certifierad coach och NLP Master Practitioner.
Nominerad till Årets Chef av Chef Magazine år 2015 och 2016.
Hon håller också i utmärkelsen “Distinguished Toastmaster" (DTM) inom konsten att prata inför publik i den världskända organisationen Toastmasters International och är även talarcoach för TedX Stockholm.

Har du frågor?
Kontakta Kundtjänst i Södertälje