Tre snabba med Isabelle Stenholm

Senast ändrad

Vi ställde tre snabba frågor till Isabelle Stenholm som läser andra året på estetiska programmet!

Hej Isabelle, vem är du och vilken klass går du i?– Jag heter Isabelle Stenholm och går i FE20 (Estet, inriktning foto-språk). På fritiden gillar jag att hänga i kyrkan, jag är barn- och ungdomsledare, dessutom är jag med i ungdomsgruppen och sjunger i kyrkokören.Vad är det bästa med Kungstensgymnasiet?– Det bästa med är nog sammanhållningen, inte bara i klassen utan mellan klasserna och årskurserna. Det är verkligen en trygg skola där alla kan vara med alla.– Jag valde KSG dels för den estetiska inriktningen foto-språk, för läget mitt i stan och allt bra jag hade hört om skolan.Vad är mest utmanande med att gå Estet?– Det mest utmanande är pressen man sätter på sig själv. Jag vet till exempel att jag lätt jämför mina bilder med andras även fast jag vet att vi alla hade olika mycket förkunskaper när vi började. Vill bara tillägga att Estet är superroligt!