Höstrabatt på populära läromedel

Gör höstklipp på två populära läromedel från Folkuniversitetets förlag.

Höstrabatt på populära läromedel från Folkuniversitetets förlag

Passa på att fylla på med två populära läromedel från Folkuniversitetets förlag inför 2024! Just nu får du upp till 20 % rabatt på klassikern Form i fokus och allt-i-ett-läromedlet Svenska dag för dag, både tryck och digitalt. Det är alltså ett lysande tillfälle att bryta höstmörkret och att fylla på med kunskap inför vårterminen. Synka med dina lärarkollegor och gör ett klipp tillsammans.

Villkor för erbjudandet:
✓ Gäller tryckt och digital utgivning av Form i fokus och Svenska dag för dag.
✓ Handla dessa läromedel för minst 10.000 kr och få 10 % rabatt på ordinarie f-pris.
✓ Handla dessa läromedel för minst 20.000 kr och få 20 % rabatt på ordinarie f-pris.

Använd kampanjkoden FUF23 i Läromedias kassa eller när ni beställer direkt från förlaget. Erbjudandet gäller t.o.m. 15 december 2023 och kan inte kombineras med andra rabatter eller erbjudanden.