50% rabatt på Folkuniversitetets kurser

Som elev på Kungstensgymnasiet har du 50% rabatt på Folkuniversitetets kurser. Vi har också flera spännande kostnadsfria föreläsningar varje termin som du är välkommen på.

En elev och en lärare på Kungstensgymnasiet går uppför en trapp i skolan.

Erbjudandet gäller i mån av plats och du kan tidigast boka in dig samma dag som kursen startar. Fullbetalande kunder går dock före och det kan därför hända att du som skolelev blir av med din plats dagen efter kursstart.

Erbjudandet gäller endast vid bokning via hemsidan, där det tydligt framgår om kursen är fullbokad eller ej. Skriv "Skolelev" i kommentarsrutan vid bokning. Det går alltså inte att boka plats via receptionen på Kungstensgatan 45. Receptionen kan inte heller vara behjälplig med information såsom vilka kurser som startar samma dag och/eller hur många platser som finns kvar på respektive kurs.

Du är skyldig att närvara minst 3 gånger på kursen som du bokat dig på, varav en av gångerna måste vara något av de tre första kurstillfällena. Om du avbryter kursen innan du uppfyllt detta blir du tvungen att erlägga full kursavgift.

Alla Folkuniversitetets kurser och föreläsningar i Stockholm hittar du här.

Erbjudandet gäller inte individuell undervisning. Eventuella materialkostnader (till exempel kurslitteratur) betalar du själv.